Veelgestelde vragen (FAQ)

 

Wanneer worden de producten verzonden?

De bestelling wordt enkele dagen voordat uw huurtermijn in gaat verzonden.

U zult een track en trace code ontvangen op het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw account. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.

 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit is mogelijk tot vijf dagen voor aanvang van de huurperiode, d.m.v. het versturen van een e-mail naar info@rebelzgaming.nl

 

Wanneer krijg ik mijn borg terug?

Na ontvangst van uw retour zending zal alles gecontroleerd worden en de borg terug gestort worden. Dit duurt gemiddeld 1 – 5 werkdagen.

 

Hoe gaat de retourzending in zijn werk?

Het pakket kan retour gezonden worden, middels het retourlabel, dat bijgeleverd is in de doos. Verpak het product goed en plak het retourlabel op de doos en geef hierna het pakket af bij een dhl-punt. Mocht het retourlabel niet meegeleverd zijn in de doos, contacteer ons via info@rebelzgaming.nl en wij zorgen ervoor dat u alsnog het retourlabel ontvangt.

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

De status van de bestelling is altijd terug te vinden in uw account op onze website, onder het kopje bestellingen.

 

Kan ik mijn huurtermijn verlengen?

Dit is mogelijk, indien dit product nog beschikbaar is voor de des betrefende periode.  Hiervoor dient u contact op te nemen met ons via info@rebelzgaming.nl. Wij zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn voor u.

 

De status in mijn account klopt niet, wat moet ik doen?

Neem contact met ons op via info@rebelzgaming.nl, met daarin uw bestelnummer en de status waarop uw bestelling staat en welke het eigenlijk dient te zijn.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Voor het wijzigen van uw bestelling, kijken wij graag met u mee. Stuur een e-mail naar info@rebelzgaming.nl met daarin de wijziging die u graag zou willen doorvoeren.

 

Mijn bestelling is incompleet geleverd, wat kan ik doen?

Is uw bestelling incompleet geleverd, bel direct naar 06-52617806. U wordt dan direct geholpen.

 

Doos/product is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Bij een beschadig geleverde doos, maak bij ontvangst direct een melding bij de koerier dienst en bij Rebelz Gaming. Kijk hierna of de producten in de doos ook beschadigd zijn, mocht dit het geval zijn neem dan telefonisch contact op 06-52617806.

 

Mijn vraag staar er niet bij wat nu?

Neem contact met ons op via info@rebelzgaming.nl, met daarin uw vraag en wij zullen u zo snel mogelijk terug berichten.

 

Winkelwagen