FAQ- VEELGESTELDE VRAGEN
Hoe zit het met het retourneren van de producten?
De bestelling wordt enkele dagen voordat uw huurtermijn in gaat verzonden.
U zult een track en trace code ontvangen op het e-mailadres dat is gekoppeld aan uw account. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.
Dit is mogelijk tot vijf dagen voor aanvang van de huurperiode, d.m.v. het versturen van een e-mail naar info@rebelzgaming.nl.
Na ontvangst van uw retour zending zal alles gecontroleerd worden en de borg terug gestort worden. Dit duurt gemiddeld 1 – 5 werkdagen.
Het pakket kan retour gezonden worden, middels het retourlabel, dat bijgeleverd is in de doos. Verpak het product goed en plak het retourlabel op de doos en geef hierna het pakket af bij een dhl-punt. Mocht het retourlabel niet meegeleverd zijn in de doos, contacteer ons via info@rebelzgaming.nl en wij zorgen ervoor dat u alsnog het retourlabel ontvangt.
De status van de bestelling is altijd terug te vinden in uw account op onze website, onder het kopje bestellingen.
Dit is mogelijk, indien dit product nog beschikbaar is voor de des betrefende periode. Hiervoor dient u contact op te nemen met ons via info@rebelzgaming.nl. Wij zullen dan kijken wat de mogelijkheden zijn voor u.
Neem contact met ons op via info@rebelzgaming.nl, met daarin uw bestelnummer en de status waarop uw bestelling staat en welke het eigenlijk dient te zijn.
Voor het wijzigen van uw bestelling, kijken wij graag met u mee. Stuur een e-mail naar info@rebelzgaming.nl met daarin de wijziging die u graag zou willen doorvoeren.
Wij stellen de pakketten zorgvuldig samen, en maken altijd ter controle een foto van de order. Mocht uw bestelling toch incompleet geleverd worden bel dan direct naar 06-52617806. U wordt dan direct geholpen.
Bij een beschadig geleverde doos, maak bij ontvangst direct een melding bij de koerier dienst en bij Rebelz Gaming. Kijk hierna of de producten in de doos ook beschadigd zijn, mocht dit het geval zijn neem dan telefonisch contact op 06-52617806.
Neem contact met ons op via info@rebelzgaming.nl, met daarin uw vraag en wij zullen u zo snel mogelijk terug berichten.